3 آبان 1403

انگلیسی جهانی؟ بومی؟ یا جهان بومی؟

انگلیسی جهانی؟ بومی؟ یا جهان بومی؟
یکی از مرسوم ترین دغدغه زبان آموزان در هنگام یادگیری زبان انگلیسی این است که تا چه میزان باید از لهجه بومی های انگلیسی زبان پیروی یا تقلید کنند اما آیا با وجود همه گیر بودن زبان انگلیسی در جهان و تغییرات دائمی آن باز هم این اقدام مورد قبول است؟
مولف: کانون زبان امام رضا (ع) - ادمین
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

19 مهر 1403

آموزش همراه با بازی و سرگرمی چیست و چطور اجرا می شود؟

آموزش همراه با بازی و سرگرمی چیست و چطور اجرا می شود؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزشی در قرن بیست و یک، علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به کلاس درس و یادگیری است به‌گونه‌ای که اگر هیجان آنها را در یادگیری با استفاده از روش‌های ایجاد سرگرمی و تدریس جذاب برانگیزیم می‌توانیم ساعت‌ها دانش‌آموزان را غرق آموزش کنیم. Edutainment از ترکیب دو عبارت education به معنی آموزش و entertainment به معنی سرگرمی تشکیل شده است و به معنای آموزش همراه با سرگرمی است.

 
مولف: کانون زبان امام رضا (ع) - ادمین
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

29 شهریور 1403

ویژگی کتاب های زبان دوره دوم متوسطه مدارس امام رضا (ع)

ویژگی کتاب های زبان دوره دوم متوسطه مدارس امام رضا (ع)
برای تقویت زبان انگلیسی منابع و کتاب‌های متعددی وجود دارد که موجب رشد و پیشرفت زبان‌آموزان در مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی می‌شود. زبان‌آموزان بامطالعه چنین کتاب‌هایی می‌توانند سطح زبان خود را افزایش دهند و برای آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی، آمادگی بهتری داشته باشند. یکی از بهترین منابع آموزشی زبان انگلیسی که در دوره متوسطه دوم مدارس امام رضا (ع) کار می‌شود، سری کتاب‌های تاپ ناچ است. کتب تاپ ناچ در یک مجموعه ۸ جلدی توسط دو تن از مدرسان باسابقه و به نام بین‌المللی زبان انگلیسی، تالیف شده است
مولف: کانون زبان امام رضا (ع) - ادمین
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

7 شهریور 1403

ویژگی های کتاب زبان دوره اول متوسطه مدارس امام رضا (علیه السلام)

ویژگی های کتاب زبان دوره اول متوسطه مدارس امام رضا (علیه السلام)
وقتی بحث نوجوان به میان می‌آید، شاید کلیدواژه‌هایی مثل نشاط، فعال و بروز بودن به ذهنمان خطور کند. دقیقاً به همین خاطر است که وقتی مخاطب نوجوان است، حساسیت و نکته‌سنجی در انتخاب و ارائه یک موضوع پررنگ‌تر از قبل می‌شود. بحث آموزش و کلاس درس نیز از این مسئله مستثنا نیست و معلم و مدرسه می‌بایست در انتخاب محتوای آموزشی و نحوه اجرای آن به نحوی برنامه‌ریزی نمایند تا جذابیت و اثربخشی لازم را داشته باشد. 
مولف: کانون زبان امام رضا (ع) - ادمین
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

25 مرداد 1403

ویژگی های کتاب زبان دوره ابتدایی مدارس امام رضا علیه السلام

ویژگی های کتاب زبان دوره ابتدایی مدارس امام رضا علیه السلام

 همان‌گونه که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی، محتوای آموزشی استاندارد و باکیفیت است. به‌عبارت‌دیگر، انتخاب کتاب مناسب معادل روش آموزشی در کلاس است. کتب آموزشی زبان در بازار همگی شامل چهار مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتاری، و خوانداری هستند؛ اما هر یک دارای ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد هستند که برحسب نیاز آموزشی مؤسسه و مخاطبین خود، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

مولف: کانون زبان امام رضا (ع) - ادمین
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

18 مرداد 1403

تعیین سطح زبان انگلیسی چگونه است؟

تعیین سطح زبان انگلیسی چگونه است؟
 تعیین سطح زبان انگلیسی کاری سخت، دقیق، و حساس است، زیرا همه افراد نقاط قوت، ضعف و سبک‌های یادگیری مختلفی دارند. شاید بتوانید بین شخصی که فقط چند کلمه به انگلیسی صحبت می‌کند و شخصی که با تسلط کامل به زبان انگلیسی صحبت می‌کند و به‌اصطلاح بومی زبان (native) است تفاوت قائل شوید، اما در مورد افراد میان این دودسته چطور؟ چطور می‌توان تشخیص داد افراد در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار دارند؟
مولف: کانون زبان امام رضا (ع)
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

4 مرداد 1403

ویژگی های کتاب دوره پیش دبستانی امام رضا (ع) چیست؟

ویژگی های کتاب دوره پیش دبستانی امام رضا (ع) چیست؟
به زبان آموزان پیش دبستانی امام رضا (ع)، کتاب Playtime Starter آموزش داده می شود. مجموعه کتاب های Playtime در سه سطح، زبان انگلیسی را مطابق سیستم بریتیش به خردسالان در سنین پیش دبستانی (3 الی 6 سال) آموزش می دهد. 
مولف: کانون زبان امام رضا (ع)
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

17 خرداد 1403

آموزش زبان آزمون محور یا مهارت‌محور؛ کدام یک کاربردی تر است؟

  آموزش زبان آزمون محور یا مهارت‌محور؛ کدام یک کاربردی تر است؟
با پیشرفت علم روان‌شناسی و جامعه‌شناسی، آگاهی و شناخت نسبت به شیوه یادگیری و شکل‌گیری دانش بصری، نظریه و مهارتی افراد افزایش‌یافته است. در این مقاله قصد داریم تفاوت آموزش زبان مهارت‌محور و آزمون محور را با بیانی ساده شرح دهیم. به نظر شما کدام یک کارایی بیشتری دارد؟
 
مولف: کانون زبان امام رضا (ع)
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

27 اردیبهشت 1403

آیا استفاده از فارسی در کلاس زبان ممنوع است؟

آیا استفاده از فارسی در کلاس زبان ممنوع است؟
در این مقاله قصد داریم به یک سؤال مهم و اساسی دربارة کاربرد زبان فارسی و بایدها و نباید‌های استفاده از آن در کلاس زبان بپردازیم. شاید شما هم پیش‌ازاین، حداقل یک‌بار به این سؤال برخورده باشید، فکر می‌کنید که کلاس زبان باید فارسی باشد یا انگلیسی؟ در این مقاله قصد داریم تا به این سؤال عمیق‌تر پاسخ دهیم.
مولف: کانون زبان امام رضا (ع)
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )

16 اردیبهشت 1403

آیا معلمین زبان روش تدریس های متفاوتی دارند؟

آیا معلمین زبان روش تدریس های متفاوتی دارند؟
در راهرو مدرسه که قدم می زنیم و جلوی هر کلاس زبان انگلیسی که می ایستیم، معلم و شاگردها در حال انجام یک سری فعالیت های آموزشی بازی و سرگرمی محور هستند. در نگاه اول احساس می کنیم که هر معلم زبان متد و روش اختصاصی خود را دارد یا به عبارت دیگری روش تدریس معلمین با یکدیگر متفاوت هستند 
مولف: کانون زبان امام رضا (ع) - ادمین
0  نظر
رتبه خبر: 
(0 نظر )
قبلی  
1  2  3 
  بعدی
صفحه 1 از 3